:: 2D, 3D and the latest HD ::

Thursday, March 10, 2011

umur kita?

HIJAU : Aku rasa lawak rr... haha… time aku nak isi umur kat borang tuu td, bila nak tulis 21 tuu, tersentap la plak.. (sila buat version prof sir tap hatemaknak ok) 

BIRU : Awat plak?

HIJAU : Yer laa.. aku tak rasa aku ni 21 tahun pon…i dont think i act like one.. memang x macam 21 langsung rr… kalau time dulu tuu, tgk bdk form 5 pon dah salute giler.. kesenioran itu terserlah laa org kate..

BIRU : Apa (definisi) 21 tahun pada hg?

HIJAU : Well.. 21 tahun, sepatutnya adalah seorang yg patut dihormati, matured, dewasa, matang.

BIRU : Ok.. tp persoalannya, adakah hg bersama dengan “org 21 tahun” tuu sepanjang masa?
Hg ada dgn dia hya time dia interact dgn hg, tp time lain, hg xtau kan?
Hg rasa mcm ni sebab hg bersama dgn diri hg sepanjang masa… so, hg kenai luaq dalam hg..

Huhu.. *angguk-angguk*
then, apa yg hgpa leh paham dr perbualan biru dan hijau di atas??? 

:: bukan bestday saya lagi.. sekadar gambar hiasan ::
tak dpt jwpn xpa, meh aku bg soklan... yg juga merangkap jwpn bg soklan si atas..  =P


So, kawan2, adakah korang rasa korang dah cukup matang berfikir serta bertindak, seswai, dewasa dan wajar utk dihormati setara dgn umur anda skrg??

in peace  =D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...